2014. január 20., hétfő

PÁRIZS ÉS AZ IPARI STÍLUS TALÁLKOZÁSA


Idejét sem tudom,hogy mióta élek a házak,belsőépítészeti tervek és a lakberendezés világában.Talán 8-9 éves lehettem,mikor kezembe fogtam az első Szépházakat,és attól kezdve,minden hónapban meg kellett venniük a szüleimnek,hogy nézegetni tudjam.11-12 évesen lelkesen másoltam a magazinból a különböző házak alaprajzait mert építészmérnök
szerettem volna lenni.Akkor még nem tudtam,hogy ahhoz matek is kell.Matek tudásom hiánya miatt ugrott a mérnökség,de a házak iránti lelkesedésem megmaradt.Kiskoromban Praktika magazin meg Lakáskultúra,később az Elle DECOR,és a Vogue LIVING adott inspirációt.És ad a mai napig is.









Ezt az éttermet az eklektikus francia stílus,Tom Dixon és az ipari elemek ihlették.Túlnyomóan indusztriális jellegű,de a sok vászon függöny,és a tehénbőr szőnyegek lágyítják a stílust.
Tükörfalakat használtam a tér optikai tágítására,mivel ez egy elég hosszú és keskeny tér.Az eleganciát a márvány szobrok adják,amiket tükrös talapzatra állítottam,így keltve a lebegés érzetét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése